معرفی انواع انژکتور شور موتور ماشین

همه‌ی ما می‌دانیم که خودروها از قطعات مختلفی تشکیل شده‌اند که هر کدام از این قطعات نیاز به رسیدگی دارند. یکی از اصلی‌ترین قطعاتی که در موتور هر خودرویی تعبیه شده است، انژکتور است. آیا تا کنون نام انژکتور موتور را شنیده‌اید و یا در مورد آن چیزی می‌دانید؟

امروزه به دلیل اهمیت زیادی که این قطعه در عملکرد خودرو دارد، معمولا از تجهیزات پیشرفته‌ای به نام انژکتور شور برای نگهداری و پیشگیری از خراب شدن این سرویس‌ها استفاده می‌شود. 

◀️ دستگاه انژکتور شور موتور ماشین پارس کوشانارائه  فاکتور فروش تا یکسال-دریافت کمترین سود
🔺انواع انژکتور شور :دو نوع پیشرفته و ساده
📌 دلیل استفاده از انژکتور شورچون اصلی‌ترین کانال رد و بدل کردن بنزین انژکتور است
💎 مزایای استفاده از انژکتور شور پارس کوشاندقت و سرعت عمل شما در شستشو
پایین آوردن هزینه‌های ناشی از استهلاک خودرو

انژکتور با سوخت و احتراق خودرو سر و کار دارد و هر گونه مشکل در آن می‌تواند عملکرد خودرو را به صورت کلی دچار اختلال کند. ما امروز می‌خواهیم با پارس کوشان شما را با انژکتور شورهای ماشین خودرو آشنا کنیم تا در صورت لزوم، با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن آن‌ها را از ما بخرید. با پارس کوشان همراه باشید.

انژکتور شور ماشین

انژکتور شوی مدل PKS404

انژکتور شوی مدل PKS404

مزایای استفاده از انژکتور شوی مدل PKS404

  • دستگاه دارای ۱۳ برنامه جهت شستشوی و تست انژکتورها و همچنین موتور پله ای می باشد.
  • کارکرد آسان دستگاه
  • شبیه سازی واقعی عملکرد انژکتور با توجه به استاندارهای خودرویی
  • اندازه گیری دقیق مقدار سوخت خروجی
  • بالا رفتن شتاب خودرو بعد از شستشو
  • بهینه شدن مصرف سوخت بعد از شستشو
  • موثر در کم شدن مقدار گاز آلاینده خروجی از خودرو بعد از شستشو
  • شستشوی انژکتور در دورهای ۸۵۰ الی ۶۰۰۰ (شبیه سازی دور به صورت واقعی بوده و تعدا باز و بسته شدن انژکتور در دورها کاملا شبیه خودرو می باشد)

دستگاه انژکتور شوز

انژکتور شوی مدل PKS406

انژکتور شوی مدل PKS406

مزایای استفاده انژکتور شوی مدل PKS406

  • کارکرد آسان دستگاه
  • شبیه سازی واقعی عملکرد انژکتور با توجه به استاندارهای خودرویی
  • اندازه گیری دقیق مقدار سوخت خروجی
  • بالا رفتن شتاب خودرو بعد از شستشو
  • بهینه شدن مصرف سوخت بعد از شستشو
  • موثر در کم شدن مقدار گاز آلاینده خروجی از خودرو بعد از شستشو
  • شستشوی انژکتور در دورهای ۸۵۰ الی ۶۰۰۰ (شبیه سازی دور به صورت واقعی بوده و تعدا باز و بسته شدن انژکتور در دورها کاملا شبیه خودرو می باشد)
انژکتور شوی مدل PKS406

انژکتور شور موتور ماشین چیست؟

انژکتور شور موتور ماشین به دستگاهی گفته می‌شود که می‌توانند انژکتورهای موتور را شستشو دهد و آلاینده‌ها، رسوب‌ها و اجرام جمع شده در این قطعه را به صورت کامل از بین ببرند.  اگر کمی دقت کنید، متوجه می‌شوید که سیستم  سوخت خودرو بدون انژکتور قابلیت ادامه‌ی حیات ندارد. پس اگر انژکتور دچار آسیب بشود، دیگر نمی‌توان از  خودرو انتظار عملکرد مناسبی هم داشت. پس بهتر است برای بهبود عملکرد خودرو و همچنین افزایش طول عمر موتور، از انژکتور شورهایی که ما در پارس کوشان آن‌ها را ارائه می‌کنیم، استفاده نمایید.

چرا باید انژکتور را شست؟

شستن انژکتور خودرو از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که اصلی‌ترین کانال در رد و بدل کردن بنزین همین انژکتور است و اگر این قطعه تمیز نباشد، می‌تواند کلیه‌ی سیستم‌های خودروی شما را به صورت کامل نابود سازد. انژکتور کثیف باعث می‌شود که خودروی شما به هنگام راه رفتن تق بزند و یا به خوبی استارت نمی‌خورد. این امر ناشی از اختلال در به وجود آمدن احتراق در سیلندر خودرو می‌باشد.

علاوه بر این، اگر انژکتور خودرو کثیف شده باشد، موتور خودرو به هنگام دور زدن نمی‌تواند به خوبی کار کند و در نهایت جا می‌زند. در این شرایط سوخت در سیلندر به صورت نامتوازن پاشش دارد و همین پاشش می‌تواند سبب آتش گرفتن خودروی شما هم بشود. پس بسیار مهم است که این وسیله‌ها (انژکتور شور پارس کوشان)  را در نگهداری خودرو به کار ببندید.

انژکتور شور موتور

وظایف انژکتور شور ماشین

حال که تا حدودی با انژکتور شور موتور ماشین آشنا شدید، باید بدانید که این وسیله در انواع مختلفی توسط گروه صنعتی پارس کوشان تولید می‌شود و کاربردهای گوناگونی هم دارد. تفاوت انواع مختلف انژکتور شور را می‌توانیم در ابعاد، عملکرد، آپشن‌ها، میزان پیشرفتگی و میزان قیمت مشاهده کنیم.

ما به طور کلی این دستگاه‌ها را به دو نوع پیشرفته و ساده تقسیم می‌کنیم که نوع پیشرفته‌ی آن‌ها از نظر فناوری، از به روزترین امکانات و تکنولوژی‌ها برخوردار شده است(مانند ال سی دی و تاچ) و با توجه به این امکانات، دقت، سرعت عمل و زیبایی بیشتری هم دارد.

نوع ساده‌ی این تجهیزات هم از قیمت پایین‌ اما با همان کیفیت نسبت به انژکتور شور پیشرفته در شستشوی انژکتور برخوردار است اما شاید برای شما جالب باشد که بدانید این نوع از انژکتور شوی  موتور ماشین امروزه بیشتر از نوع پیشرفته توسط افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد. دلیل این امر استفاده‌ی آسان و قیمت مناسبی است که این انژکتور شورها در خود جای داده‌اند. شما می‌توانید همین حالا انواع مختلف انژکتور شور موتور ماشین را از ما ( پارس کوشان) خریداری کنید.

مزایای استفاده از انژکتور شور ماشین

استفاده از انژکتور شور موتور ماشین می‌تواند مزایای زیر را برای شما عزیزان به وجود بیاورد:

  • دقت و سرعت عمل شما در شستشوی انژکتور خودرو افزایش پیدا می‌کند.
  • هزینه‌های ناشی از استهلاک خودرو در این زمینه تا حد زیادی پایین می‌آید.
  • انواع مختلف انژکتور شورها با توجه به نیاز شما توسط پارس کوشان تولید شده‌اند. پس شما بدون محدودیت و با قدرت انتخاب زیاد می‌توانید دست به خرید این دستگاه‌ها بزنید.

انژکتور شور موتور ماشین

نکات مهم در زمینه‌‌ی استفاده و خرید انژکتور شور

  • سعی کنید پس از هربار مصرف از انژکتور شور، مخزن شیشه‌ای این دستگاه را تخلیه نمایید ‌.
  • پیش از خرید این دستگاه‌ها ابتدا با انواع مختلف آن آشنایی پیدا کنید و سپس متناسب با بودجه‌ای که دارید دست به خرید بزنید.
  • وب سایتی را پیدا کنید که بهترین انژکتورها را با قیمتی بسیار مناسب به شما ارائه دهد. ما در پارس کوشان با ارائه‌ی بهترین محصولات به شما، در تلاش هستیم که تجربه‌ی یک خرید عالی را به شما بدهیم.

چرا پارس کوشان

ما در پارس کوشان همواره در تلاش هستیم که رضایت شما عزیزان را جلب نماییم. به همین علت سعی می‌کنیم باکیفیت‌ترین و بهترین محصولات را تولید و عرضه نماییم که تا حدودی بتوانند نیازهای شما عزیزان را برطرف کنند.

دستگاه انژکتور شور هم از این قاعده‌ی کلی جدا نیست و با توجه به استانداردهای لازم طراحی شده است. این است که امروزه به جرئت می‌توانیم بگوییم که ما هیچ مشتری ناراضی‌ نداریم. علاوه بر این، ما اصلی‌ترین فاکتور فروش محصول که همان ضمانت کالا و گارانتی آن است را نیز به شما عزیزان تا مدت یک سال ارائه می‌نماییم تا با اطمینان کامل از ما خرید کنید!

همچنین دقت داشته باشید که متخصصان پارس کوشان در تلاش هستند با دریافت کمترین سود، بیشترین کارایی را در اختیار شما عزیزان قرار دهند و به همین منظور هم قیمت‌های کف بازار را برای شما عزیزان در نظر گرفته‌اند. پس اگر تمایل به خرید انژکتور شوی موتور خودرو دارید، همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید و اطلاعات کامل را دریافت نمایید.

کلام پایانی

امروزه در موتور خودروها قطعاتی به نام انژکتور تعبیه می‌شوند که کار اصلی آن‌ها انتقال و رد و بدل کردن سوخت در سیلندر و رساندن آن به پیستون‌ها است. حال گاهی اوقات ممکن است ورود گرد و غبار یا آلاینده‌های مختلف باعث شود که انژکتور یک خودرو کثیف شود. امروزه تجهیزاتی با نام انژکتور شور توسط شرکت‌ها و برندهای مختلف تولید شده‌اند که کار اصلی آن‌ها پاکسازی انژکتور موتور ماشین است.

شما می‌توانید انواع مختلف انژکتور شور را که پیشرفته و ساده هستند را با پایین‌ترین قیمت و کیفیت بالا از  ما پارس کوشان خریداری نمایید. ما به همراه این دستگاه‌ها به شما گارانتی و خدمات پس از فروش هم ارائه می‌کنیم تا خیالتان از بابت خرید این محصولات راحت باشد.

سوالات متداول انژکتور شور موتور ماشین:

انواع انژکتور شور ماشین کدام است؟

دو نوع پیشرفته و ساده که از لحاظ امکانات و تکنولوژی‌ با هم متفاوتند. نوع ساده به دلیل استفاده‌ی آسان و قیمت مناسب بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نکات مهم در زمینه‌‌ی خرید انژکتور شور چیست؟

قبل از خرید با انواع آن آشنا شوید و متناسب با بودجه ی خود دستگاه را انتخاب کنید.از مرجعی مطمئن با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش مانند پارس کوشان آن را تهیه نمایید.